Long time no see

Vi har inte hörts på länge. Orsaken är helt enkelt att jag åkt på en ordentlig förkyling eller kanske heller en knepig förkyling med mycket hosta och andtäppa men ingen feber. Som ni kanske vet har jag fått min mjälte bortopererad vilket gör att mitt immunförsvar starkt försämrats.
 
Nu var det så att det blev en ansamling på födelsedagar. Vår dotter Annika, vårt barnbarn Linus och vår svärdotter Anne Catrine alla  fyllde de år med några dagars mellanrum. Hur hälsosynpunkt var det väl inte världens snilleblixt att åka upp till Dalarna, men det är inte särskilt kul att sitta hemma och kura.
 
Hur som helst så fyllde Linus 18 år och blev då även myndig. Mycket händer i en ung mans liv. Han går på bygglinjen i Rättvik och skall utbilda sig till murare. Vi var med på ett utvecklingssamtal och där lär det bara positivt. Om en vecka eller så skall han skriva teori och ha uppkörning för körkort. Viktiga saker för en ung man. Vi önskar honom lycka till. Han kämpar på och så har han sin Amanda som kan stötta honom. De har nu varit ett par i ett år nu.
 
Skulle vilja skriva mer men det får bli en annan gång. Vi hörs.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin pojke! Det var i alla fall väldigt roligt att ni kom upp!!!

2012-12-12 @ 09:29:13
Postat av: Anonym

Väldigt fin mur också!! Glömde säga det. Bra gjort!!!

2014-10-27 @ 09:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0