Teresa Poniatowska





Fåglar av Teresa Poniatowska






Härom dagen tog hustru Persson och jag en tur med bilen.

Vi kan väl ta en sväng om till Ingrid i Borstahusen, sa hustru. Hon lär ha en del nya grejor.

Ja, varför inte? Sagt och gjort!

Väl där visade det sig att det var vernissage för en polsk textilkonstnär, Teresa Poniatowska, som ställde ut fåglar i papier-maché.

Jag tyckte att fåglarna såg lite smålustiga ut och förvånade mig mest över vad man  kan hitta på.

Vi tackade för oss och for vidare.

Döm till min förvåning när jag dagen efter fann en artikel i Landskronaposten att vi hade varit på vernissage hos Ingrid.

Ja, så kan det gå när man lämnar hemmet.

Vi hörs!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det gäller ju att hålla sig framme :-)

Sköt om er ordentligt!

2011-03-18 @ 22:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0