Förkylningstider och drömmar



Huistru Persson och lilla Abay



Bloggaren och Aseffa väger en tupp



En god shish kebab sitter fint


Det har varit ganska tyst härifrån på sista tiden.

Det är nämligen så att att den sista veckan lite syvt har både jag och hustru Persson varit ordenligt förkylda utan någon större arbetsförmåga.

Vad gör man? Ja, det är inte mycket att välja på. Vila, hosta och snyta sig.

Jag har hållit på och scannat bilder från Etiopien. Vi var där 1988-89.

När jag inte orkade scanna längre började jag drömma tillbaka på den tiden.

La in några bilder för att ni skulle få en uppfattning om hur det kunde vara.

Nu börjar vi komma igång igen. Jag fortsätter att scanna. Just nu bild nr 588.

Vi säger hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det var en minnesvärd resa för mig när jag besökte er i Asella, önskar jag får komma tillbaks dit igen.

2011-03-08 @ 17:25:43
URL: http://www.gemzell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0