Problem med datorn



Vi lite äldre är ju inte precis födda i datavärlden.

Därför blir det problem när datorn inte fungerar och det händer tyvärr alltför ofta.

Har man tur, som vi, kan man ringa konsulten dvs yngste sonen och då brukar det reda ut sig.

Ibland vill man vara Bror Duktig och försöka visa att man minsann klarar det själv.

Hur det går, ja det vet ni nog, eller hur?

Jag brukar läsa Zits. Oftast handlar det om sonen som lever i en helt annan värld än sina mossiga föräldrar.

I dag handlade det om just föräldrarna och deras problem med datorn. Inte utan att man känner igen sig, eller vad säger ni?

Jag tor inte att jag skall fördjupa mig mera i ämnet.

Morsning!!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Tycker nog att ni båda är väldigt duktiga på datoreriet jämfört med många av era jämnåriga.



/Stefan

2011-02-06 @ 22:34:45
URL: http://www.gemzell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0