Lucia för hemmabruk



Häromdagen satt vi och tittade på Lucia på TV som sände från Göteborgs domkyrka.

Eftersom jag samlar på kyrkkort kollade jag i min samling. Jag hade en 7-8 kort därifrån och det stämde bra.

För att få upp den rätta stämningen hade hustru Persson plockat fram vår gamla Lucia-grupp.

Det kändes riktigt fint. Och pepperkakor hade vi också.

Nu undrar kanske vän av ordning varför jag inte skrivit tidigare. Ja, det är så att när man har all tid i världen till

sitt förfogande så blir ingenting gjort. Men bättre sent än aldrig.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det är skönt att se bloggen sakta vakna till liv igen, alltid trevlig läsning.



Sköt om dig!



/Stefan

2011-12-22 @ 12:59:13
URL: http://www.gemzell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0