Scanning av diabilder

Hej alla diggare!!!


På senare tid har jag tagit upp ett gammalt projekt som inte blev slutfört.

Att scanna alla mina diabilder och inordna dem på Photoshop och lagra dem på hårddisk och CD skivor.

Jag har massor med bilder, 1000entals!!!

Jag har nu gått igenom en turistresa till Turkiet från 1974. En dito till Danmark från samma år.

En låda från tiden jag jobbade i Nicaragua 1977 osv.

Det är fantastiskt kul att uppleva gamla minnen - att se hustru Persson 35 år yngre och mig själv från samma tidpunkt. Some difference!!!

För att inte tala om barnen. De var då alla små och vi bildade en kompakt familj. Ja, minnena tränger på.

Jag fortsätter - låda för låda.

Fin sysselsättning kalla vinterdagar!!!

Morsning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0