Härliga höstfärger



Kinesiskt tempelträd i höstskrud

Jag har haft mycket att stå i den senaste tiden. Hustru Persson har fyllt år med allt vad det innebar och mera annat.

Men nu kommer det äntligen ett livstecken.

Hustru Persson och jag var ute på kyrkogården i samband med att vi tände ljus på våra gravar.

Då lade vi märke till hur fina höstfärgerna var. Finast av dem alla var raden av Ginko biloba som var ljuvligt gul.

För att ni också ska kunna njuta av färgerna tog jag en bild som jag har lagt in på bloggen.

Det får räcka för den här gången.

Sköt om er!!!

Kommentarer
Postat av: Anne Catrine

Vackert helt klart, snart har vi inga löv kvar på träden här kan man i alla fall tro när man ser alla löv som ligger på backen.

Ha det gott och kram

2009-11-02 @ 23:29:10
URL: http://www.vegagatan15.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0