Julen 2009



Vi tar en kaffe latte på Flinckmans nya café



Trevligt att se Christian glad igen



En latte i juletid


Vi har firat julen här hemma i Landskrona tillsammans med Christian och Victoria och deras hund Nisse.

Christian tycks nu ha hämtat sig helt efter den tragiska händelsen i sommar. Det gläder oss alla.

Visar några bilder från ett besök på Flickmans nya kafé här i stan.

Nu är julen slut. Idag är det årets sista dag och den kommer jag och hustru Persson att fira tillsammans.

Jag har redan hämtat upp lite extra gott vin för kvällens övning!!

Jag vill passa på att tacka min läsekrets för det gånga året och jag vill också önska er alla

ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!

Vi hörs nästa år!!

Bloggare Persson

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack för en underbar julsamvaro och ett riktigt gott nytt år ! Jag sitter i köket och tittar ut över Stockholm med alla dess fyrverkerier.

Tack för att ni finns !

kram

2009-12-31 @ 23:56:11
Postat av: Christian

Instämmer med föregående/Bloggare Christian

2010-01-01 @ 13:24:15
URL: http://www.christianpersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0