Oljemassage



Kung Chunlongkorn av Thailand



Kung Christian och massören



Mera knådning



Även fötterna fick sig en omgång


Varje dag händer det något nytt.

Idag följde jag med Christian till Jakobsberg där han skulle få oljemassage.

En vänlig thailänska tog emot oss. På väggarna hängde ett par bilder av Budda och kung Chunlongkorn.

Jag frågade om jag fick ta några bilder av sonen under massagen och fick OK,

På nära håll följde jag så akten. Det bestod i inoljning och knådning efter alla konstens regler.

Det tog en timme sen var det hela över.

Christian verkade ganska nöjd, men inte överväldigad.

Sen gick vi ut åt en glass och klämde en kyrka.

Vi hörs!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0