En bloggares revival



Brunos koloni



Tistelfjäril i vit buddleja



Hustru Perssons etiopiska tavla . Vänner på torget av Zekiros


Så är jag åter tillbaka. I bland tar det emot att blogga, man vet inte riktigt vad man skall skriva eller så är man inte upplagd för det.

Under tiden har jag varit uppe hos Christian och fört konstruktiva samtal, ätit etiopisk mat och klämt en och annan kyrka i centralortens närhet.

Sim-VM har tatt en hel del tid men nu är jag ganska trött på det också.

I förmiddags gjorde vi ett besök i Brunos finfina koloni. Tog några bilder. Jag provade även på att fotografera fjärilar vilket var nog så svårt. Jag behöver nog träna lite till.

Sen for vi till Teckomatorp och hämta hustru Perssons etiopiska tavla. Vi tycker båda att den förmedlar mycket av den etiopska miljön. Tog med en bild så att var och en kan tycka vad den vill. Har ni någon synpunkt så sitt inte och tryck.

Vi hörs snart igen/Bloggare Persson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att se att du är tillbaka i bloggvärlden/Christian

2009-08-03 @ 16:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0