Ny etiopisk restaurang i Stockholm




Efter Wiads-mötet fortsatte vi upp till Stockholm  och Christian  och Victoria där vi blev väl förplägnade.

Kl 10 på kvällen hämtade hustru Persson upp vårt barnbarn Linus som varit på klassresa på Gröna Lund.

På lördagen åkte vi till en nystartad etiopisk restaurang som låg på Ringvägen  på söder. Väldigt mycket bilder och saker, som berättade om landets rika historia. I skrivande stund har jag lite svårt att komma ihåg namnet, men jag tror att den hette Goja Fasica. Har jag fel så har jag Christian som support.

Vi njöt av fulla drag och drömde oss tillbaka till vår tid i Etiopien.

Det har blivit i överkant med nostalgi på sista tiden.

OK. Vi åker vidare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Länken är http://www.fasika.se/index2.html

Restaurangen heter goya fasika. Den var bra men abyssina är snäppet över/Christian

2008-06-28 @ 20:35:48
URL: http://www.christianpersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0