Flytande trädgårdar



Översikt över de flytande trädgårdarna



Harmoni vid bäcken



Sommartorpet



Glädje & harmoni



Gammal kärlek rostar aldrig



Silverpäron i trädgårdsharmoni



Den felande stenen



Some like it hot



Hållbar utveckling ! ?



Alster av unga svenska glaskonstnärer


Hejsan igen!!

Det trevliga med Landskrona är att det händer så himla mycket. Det trodde ni kanske inte. Men så är det!!

Nu i helgen är det ett arrangemang med flytande trädgårdar ute i yttre vallgraven vid Citadellet.

Olika trädgårdsintresserade hade gjort mer eller mindre fantasifyllda kompositioner med förhoppning att vinna 1sta pris för bästa alster.

Alla som vill får rösta. När helgen är över koras vinnaren. Det skall bli spännade att vem som vinner.

Hur jag röstade?? Det skulle jag egentligen tala om, men om ni tvunget vill veta det så var det på nr 4.

Fast då skulle jag gärna vilja vet vilken Du tycker borde vinna. Det är bara att skriva i kommentarena. 

Alldeles intill flottarna ligger Landskrona konsthall. Där pågår just nu en utställning av unga svenska glaskonstnärer. Jag skickar med ett par bilder så får ni själva skaffa er en uppfattning.

Det är lördagskväll och jag tänker slå igen butiken för den här gången.

Saludos amigos!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice pictures. Christian

2008-08-18 @ 19:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0