En av gänget

image149


I år har det blivet mycket måla av. Ni har sett att vi har målat fasaden utmed Storgatan gul och fin.

Men även inne på gården har vi målat om plåttaket på en del av huset så nu lyser det rött och fint.

Just nu har vi en målare som fixar till fönstren inne i fastigheten. Tidens tand har nött ganska kraftigt och därför känn det rätt att fixa till det.

Det har varit målare hit och dit och själv har jag inte haft stor del i att det blivit fint.

Därför tyckte jag att det var hög tid att visa att även jag kunde dra mitt strå till stacken. Det fick bli sockeln av huset ut mot N Kyrkogränden.  Inte så mycket men ändå. Nu är den vackert grå.

Jag känner mig som en av gänget!!

Morsning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt jobbat/Christian

2007-09-20 @ 19:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0