Begravning

image2


När min svärmor Jenny gick bort gifte min svärfar om sig med en dam som hette Hildegard. Svärfar Arne gick bort1994 93 år gammal. Hans nya hustru levde ännu många år. Den 19 februari gick hon bort även hon 93 år gammal.

Nu fredagen den 30 mars hade vi begravning här i Landskrona i Sankt Johannes kyrka. Det blev ett fint avskedstagande tillsammans med de närmast sörjande. Ett långt liv hade kommit till sitt slut. Må hon vila i frid!

Efter akten åt vi en bit mat i begravingsfirmans lokal och därefter drack vi kaffe och hade en stunds gemensam samvaro hemma på Storgatan.

Jag har bytt blogg så jag kan lägga in en bild från begravningen.  Hoppas vi ses igen.

Kommentarer
Postat av: Christian

Välkommen tillbaka till bildblogg världen/Christian

2007-04-02 @ 16:53:41
URL: http://christianpersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0