Besök av yngste sonen



Yngste sonen Stefan med hustru Anne Catrine och morfarsföräldrarna i bakgrunden.

Under några dagar har vi haft glädjen att ha Stefan och Anne Catrine på besök.

Sådana besök brukar bli ganska så aktiva. Min dator har visat en del ålderstecken så det blev första ching på genomgång.

Stefan sa; vi börjar med en dammsugning av innanmätet. Han plockade av plåtarna. Då förstod jag vad han menade. Sällan har jag sett så många dammtussar på en gång. När de väl var borta plockades all data  bort som bara var belastning för datorn, och det var inte så litet. Därefter vidtog en defragmatisering som tog några timmar. Därefter kunde vi konstatera att det var inte aktuellt längre att köpa en ny dator. Bra jobbat!!!

Det blev även tid över till social tillvaro, mysigt och trevligt. Anne Catrine och hustru Persson hade en hel del att pyssla med, men det tänker jag inte fördjupa sig mig i.

Nu på morgonen for de vidare på nya äventyr.

Vi hörs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0