Da capo i Stockholm



Hela klanen Persson



Restaurang Abessinia. Värdinnan Imabeth kommer med maten



Bloggaren låter sig väl smaka av wotten



Jag fick mina samlade bloggar i bokform. Superbt!!!



Bloggaren skrudad i Haille Selassi klädnad



Efterrätt med kaka och bloss


Alla våra barn bor i mellansverige. Därför hade vi valt att träffas i Stockholm för en gemensam fest.

Det rådde fullt vinterväder i huvudstaden. Ett rent kaos låg nog närmare sanningen.

Hur som helst hade vi samlats på restaurang Abessinia. Vi blev mer än hjärtligt välkomnade av husets ägarinna och värdinna.

Så kom maten på bordet. Det bästa huset förmådde och som vi alla älskade etiopisk mat var stämningen i topp.

Jag fick mina samlade bloggar i bokform av Christian och Victoria och en tjusig tavla på Linus av Annika och LInus. Båda gladde mig mycket.

Festen fortsatte med mera mat. Värdinnan hjälpte till att hålla stämningen på topp. Hon satte på mig en dräkt á la Haile Selassis. Det kom bloss och efterrätt.

Ännu ett oförglömligt möte var tillända.

Tack alla ni som hjälpte till att hålla stämnigen i topp!!!

Vi gav oss ut i snöyran igen.

Resan hem till Skåne blev en utdragen historia men fram kom vi.

Livet går vidare!!!!

Morsning!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastisjt firande. Återigen grattis/Christian

2010-02-25 @ 22:00:47
Postat av: Anne Catrine

Tack för den goda middagen, var riktigt trevligt och gott. Kram Anne Catrine

2010-02-26 @ 10:55:14
Postat av: Stefan

Fantastiskt trevligt initiativ, god mat och trevligt sällskap!

2010-03-21 @ 18:59:29
URL: http://www.gemzell.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0