Att fylla 80



Tavla av Alf Nordberg med bloggare Persson och grannens katt



En skål för jubilaren


Hej alla läsare!!!!

Det är väldigt vad tiden går. Plötsligt stod det klart för mig att jag blivit 80 år. Det är inte klokt, men faktum kvarstår.

Min far blev 70, min farfar dog på sin 80-årsdag. Min farfars farfar blev inte mer än 42 år så man ligger ganska bra till.

Vi hade inget kalas. Det vågar man inte ha mitt i vintern, men lite mottagning för de som ville komma.

Hustru Persson och yngsta sonen överraskade med en fin tavla med vårt fina hus och dess fastighetsskötare. Jag blev verkligen glad.

Det blev mycket annat som jag uppskattade mycket, inget nämnt och inget glömt.

För att påminna om våra år norr om polcirklen bjöd vi på en norrlandsbuffé.

För bloggaren blev det en minnesvärd dag.

Nu går jag mot de nittio!!!


Morsning!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0