Hustru Persson fyller år




Hustru Persson och jag har känt varandra ända sen Ultuna-tiden. Tiden ramlar på. Nästa år blir det guldbröllop om vi får leva och det hoppas jag.

Häromdagen hade hustru födelsedag.

Vi firade  det inte med något stort kalas utan vi bjöd in några av våra närmaste vänner. Vi tycker det var bäst så. Då kan vi ha tid att prata och umgås.

Jag minns när vi haft större kalas. När det hela var över har jag tänkt: det var trevligt att ni kom men jag har inte hunnit med att prata med en enda av er.

Så var det inte det inte den här gången. När vi väl skildes hade vi dryftat det mesta.

Och så hade vi hurrat för hustru Persson och önskat henne fortsatt lycka och framgång.

Nu statsar vi på framtiden!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0