Vintern håller oss i ett järngrepp



Julgranen lyser ännu



snö



snö



och åter snö


Ja, de här bilderna har vi lite till mans.

Det är inte utan att man börjar tvivla på den globala uppvärmningen.

Jag har bilen i garaget och där får den nog bli ett tag till antingen jag vill eller ej. Det är fullt med snö framför garagedörrarna.

Det här är inte mycket jämfört med min barndoms vintrar. Vem minns inte vintern 1940? Det var vinter i kubik. Vi åkte till Tomelilla, men bussen fastnade i snön så far och jag fick stanna några dagar i Skåne Tranås hos några bekanta.

När det är extra jäkligt minns man det bättre. Man skall försöka se det positiva i eländet.

Var så säker efter vinter kommer det vår!!

Här kämpar vi vidare!!!

Morsning!!!

Kommentarer
Postat av: Anne Catrine

Ja ni verkar ha fått en del snö ni också. Skotta lugnt och var rädda om er i vinterkylan. Kram Anne Catrine

2010-02-03 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0