Jag fick en bukett röda roser



Idag var hustru Persson ute en sväng. När hon kom tillbaka ropade hon att hon hade en sak till mig.

Hon gav mig en bukett av de rödaste roser.

I dag är det 3 månader sedan jag blev opererad i min arm, sa hon. Jag vill ge Dig denna för att Du varit så bussig och ställt upp när jag så väl behövt det.

Fattas bara annat!!! Hjärtligt tack fär roserna.

Nu står de i en vas på bordet.

Det är klart att man blir glad när det man gjort uppskattas.

Speciellt glad är jag för att hustru blir bättre dag för dag.

En vacker dag har hon glömt att hon bröt armen.

Kommentarer
Postat av: victoria

skickar lite kärlek och kramar



victoria

2010-08-08 @ 14:36:22
Postat av: Stefan

Det var ena attans fina rosor! Hoppas ni får njuta av dem båda två.

2010-08-08 @ 21:10:24
URL: http://www.gemzell.se/blogg
Postat av: Anne Catrine

Mycket fina rosor du fått :) Kram Anne Catrine

2010-08-09 @ 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0