Besök av yngsta sonen!!!

Den här veckan har vi haft glädjen att ha Stefan på besök. Dvs han har jobbat i Köpenhamn och haft hemmet som fast punkt.

Det har berett bloggaren mycken glädje. Dock tidig uppstigning dvs ca kl 6 vilket är lite ovanligt men nyttigt för en gammal pensionär. På kvällen har vi återförenats. Jag har haft en ganska lång lista med problem med min och hustru Perssons datorer som behöver åtgärdas. Det har varit småpotatis för Stefan.

Hustru Persson tog tåget till Dalarna för insats på barnbarnsfronten. Vi har kunnat härja fritt.

Förutom teknisk support har Stefan och jag haft en trivsam tillvaro på kvällarna med gemensam måltid och sedan har vi svängt en sejdel tillsammans till ömsesidig glädje.

Man gläder sig över att barnen är självstängiga individer som även kommer ihåg de gamle.

Livet går vidare. Vi hörs!!!

Kommentarer
Postat av: Anne Catirne

Låter bra att min kära man har skött sig och att ni har haft trevligt tillsammans. Hoppas det löste sig med kontantkort för dig. Kram Anne Catrine

2009-06-04 @ 22:34:44
URL: http://www.vegagatan15.se
Postat av: Stefan

Stort tack för den här veckan, det är alltid skönt att få komma hemom ibland, trots att det nu var ett bra tag sedan sist.



God förplägnad, och trevligt sälskap, det är grejjer det!



Sköt om er båda!



kram



/Stefan

2009-06-05 @ 21:57:18
URL: http://www.gemzell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0