Reklam

Hej igen!

Har legat lite lågt den senaste tiden, men det blir så ibland.

Just nu retar jag mig lite över den reklam som kommer.

Vi tackar nej till all reklam på postlådan, så där kommer just inget.

Men nu är det en del som skickar adresserad reklam och den kan man inte skydda sig emot.

Häromdagen fick jag ett erbjudande från Hedbergs Bil.

De kom med tidernas erbjudande. Och de skrev  att de visste jag var värd det. OK.

De erbjöd sig att byta däckena nu när vintern kommer för bara 262 kronor.

Nu brukar jag byta mina däck hos Ringservice, som är närmaste granne med Hedbergs. De är verkliga proffs och det går snabbt som tusan. Och det gör det för bara 200 kronor. Och de tjänar väl en slant de också.

Jag minns en gång för några sedan. Jag var inne hos Hedbergs och bad dom byta däck till mig. Ja, det kan vi väl göra. Ja, det vill säga att vi låter Ringservice göra det, de är ju proffs!!!

Jag skulle tro att de gör så fortfarande. Men då betalar de säkert inte 200 kronor.

Ja, reklamen låter så bra, men vi blir lurade var så säker!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova



"direktadresserad reklam



Ring Nix-reklam på 020 - 55 70 00

mvh/Christian

2008-11-29 @ 11:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0