Bilparad och marknad i sommarvärmen



Bilar av alla typer och modeller



Röstånga marknadsplats


Den här helgen har varit het i kvadrat.

Det är inte mycket man har kunnat uträtta i den här värmen.

Men i går var det bilparad i stan. Sen ställdes bilarna upp på Rådhustorget och Kasernplan.

Bilderna ger en uppfattning om utbudet. Men det fanns många fler. I dag skulle de samlas nere på Citadellet, fast det skippade vi.

I stället tog vi en sväng till Röstånga marknad på förmiddagen. Där fanns det mycket grejor. Både brännvinskorv och gräddbullar.

Dessutom köpte jag en fin skjorta för 50 kronor. Den är jättefin.

När värmen kom stack vi hem igen och sen har det mest blivit aktiviteter inomhus.

Ikväll är det Marlon Brando på TV. Det vill jag inte missa. När jag var i Amerika 1956 kom ett gäng tjejer fram till mig och frågade om de kunde få en autograf. Det går väl, sa jag, men jag kan inte förstå varför. Men är Du inte Marlon Brandy??? Ja,ja,ja!!!

Nu slutar jag för den här gången!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0